11 клас
Алгебри і початків
аналізу
Академічний рівень
(Універсальний профіль)
(2016-1017 н.р.)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів
Автори:
105 год
І семестр – 48 год 3 год/тиждень
ІІ семестр – 57год 3 год/тиждень
|
|||||
І семестр
|
|||||
№
|
Тема, види письмових робіт
|
Дата
|
§
|
Навчальні досягнення учнів
|
|
1
|
Повторення навчального
матеріалу за 10 клас
|
07.09
|
|||
2
|
Діагностична
контрольна робота
|
08.09
|
|||
5. Похідна та її застосування
(26 год)
|
|||||
3
|
Поняття про неперервність та
границю функції в точці
|
08.09
|
1
|
Учень (учениця):
пояснює геометричний та фізичний зміст похідної; формулює правила диференціювання, достатні умови зростання і спадання функції, умови екстремуму функції; називає похідні основних елементарних функцій; знаходить похідні функцій, користуючись таблицею похідних і правилами диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності й екстремумів функції; знаходить найбільше і найменше значення функції на відрізку; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|
4
|
Поняття про неперервність та
границю функції в точці
|
14.09
|
1,2
|
||
5
|
Поняття про неперервність та
границю функції в точці
|
15.09
|
2
|
||
6
|
Поняття про неперервність та
границю функції в точці
|
15.09
|
3
|
||
7
|
Поняття про неперервність та
границю функції в точці
|
21.09
|
4
|
||
8
|
Задачі, що приводять до поняття
похідної. Самостійна робота №1
|
22.09
|
5
|
||
9
|
Задачі, що приводять до поняття
похідної.
|
22.09
|
6
|
||
10
|
Задачі, що приводять до поняття
похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної.
|
28.09
|
7
|
||
11
|
Таблиця похідних. Похідна суми,
добутку і частки функцій. Похідна складеної функцій
|
29.09
|
7,8
|
||
12
|
Таблиця похідних. Похідна суми,
добутку і частки функцій. Похідна складеної функцій Самостійна робота №2
|
29.09
|
8
|
||
13
|
Розв'язування типових вправ
|
1-8
|
|||
14
|
Тематична контрольна
робота №1 з теми: «Похідна та її застосування»
|
1-8
|
|||
ТО 1
|
|||||
15
|
Аналіз контрольної роботи .Рівняння
дотичної до графіка функції у заданій
точці.
|
9
|
|||
16
|
Рівняння дотичної до графіка
функції у заданій точці.
|
9
|
|||
17
|
Зростання, спадання функції.
|
10
|
|||
18
|
Зростання, спадання функції.
|
11
|
|||
19
|
Екстремуми функції.
|
12
|
|||
20
|
Зростання, спадання функції.
Екстремуми функції.
Самостійна робота №3
|
10-12
|
|||
21
|
Найбільше і найменше значення
функції на відрізку.
|
13
|
|||
22
|
Застосування похідної до
дослідження функцій та побудова їх графіків
|
14
|
|||
23
|
Застосування похідної до
дослідження функцій та побудова їх графіків.
Самостійна робота №4
|
15
|
|||
24
|
Застосування похідної до
дослідження функцій та побудова їх графіків
|
15
|
|||
25
|
Розв'язування задач прикладного
змісту
|
9-15
|
|||
26
|
Тематична контрольна
робота № 2 з теми: «Похідна та її застосування»
|
9-15
|
|||
ТО 2
|
|||||
6. Показникова та логарифмічна функції
|
|||||
27
|
Аналіз контрольної роботи.
Степінь з дійсним показником. Властивості та графік показникової функції.
|
16
|
Учень (учениця):
формулює властивості логарифмів, показникової та логарифмічної функцій; будує графіки показникових і логарифмічних функцій; ілюструє властивості показникової та логарифмічної функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні показникові та логарифмічні вирази; розв’язує нескладні показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
||
28
|
Степінь з дійсним показником.
Властивості та графік показникової функції.
|
16
|
|||
29
|
Степінь з дійсним показником.
Властивості та графік показникової функції.
|
16
|
|||
30
|
Показникові рівняння і
нерівності
|
17
|
|||
31
|
Показникові рівняння і
нерівності
|
17
|
|||
32
|
Показникові рівняння і
нерівності
|
18
|
|||
33
|
Показникові рівняння і
нерівності
|
18
|
|||
34
|
Логарифми та їх властивості.
Натуральний логарифм.
Самостійна робота №5
|
16-19
|
|||
35
|
Логарифми та їх властивості.
Натуральний логарифм.
|
19
|
|||
36
|
Властивості та графік
логарифмічної функції
|
20
|
|||
37
|
Властивості та графік
логарифмічної функції
|
20
|
|||
38
|
Логарифмічні рівняння і
нерівності
|
21
|
|||
39
|
Логарифмічні рівняння і
нерівності
|
21
|
|||
40
|
Логарифмічні рівняння і
нерівності
|
21
|
|||
41
|
Логарифмічні рівняння і
нерівності
|
22
|
|||
42
|
Логарифмічні рівняння і
нерівності
|
22
|
|||
43
|
Похідні показникової і
логарифмічної функції
|
23
|
|||
44
|
Похідні показникової і
логарифмічної функції
|
23
|
|||
45
|
Самостійна робота №6
|
19-23
|
|||
46
|
Розв’язування задач і вправ.
|
16-23
|
|||
47
|
Тематична контрольна
робота №3 з теми: «Показникова та логарифмічна функції»
|
16-23
|
|||
48
|
Аналіз контрольної роботи.
|
16-23
|
|||
ТО 3
|
105 год
І семестр – 48 год 3 год/тиждень
ІІ семестр – 57год 3 год/тиждень
|
||||||
ІІ семестр
|
||||||
№
|
Тема, види письмових робіт
|
Дата
|
§
|
Навчальні досягнення учнів
|
||
7. Елементи
комбінаторики, теорії ймовірності і математичної статистики (12 год)
|
||||||
49
|
Елементи комбінаторики.
Комбінаторні правила суми та добутку.
|
28
|
Учень (учениця):
обчислює відносну частоту події;
обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і
комбінаторними схемами;
пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;
знаходить числові характеристики вибірки даних
|
|||
50
|
Елементи комбінаторики.
Комбінаторні правила суми та добутку.
|
28
|
||||
51
|
Перестановки, розміщення,
комбінації.
|
29
|
||||
52
|
Перестановки, розміщення,
комбінації.
|
29
|
||||
53
|
Випадкова подія. Відносна
частота події. Ймовірність події.
|
30
|
||||
54
|
Випадкова подія. Відносна
частота події. Ймовірність події.
|
30
|
||||
55
|
Вибіркові характеристики:
розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації
про вибірку.
|
31
|
||||
56
|
Вибіркові характеристики:
розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації
про вибірку.
|
31
|
||||
57
|
Самостійна робота №7
|
28-31
|
||||
58
|
Розв’язування задач і вправ.
|
28-31
|
||||
59
|
Тематична контрольна
робота № 4 з теми: «Елементи комбінаторики, теорії ймовірності і математичної
статистики»
|
28-31
|
||||
60
|
Аналіз контрольної роботи
|
28-31
|
||||
ТО 4
|
||||||
8. Інтеграл та його застосування (20 год)
|
||||||
61
|
Первісна та її властивості.
Таблиця первісних.
|
24
|
Учень (учениця):
формулює означення первісної та її основні властивості;
описує поняття визначеного інтеграла;
виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови;
обчислює інтеграл, використовуючи форму Ньютона – Лейбніца;
знаходить площі криволінійних трапецій.
|
|||
62
|
Первісна та її властивості.
Таблиця первісних.
|
24
|
||||
63
|
Первісна та її властивості.
Таблиця первісних.
|
24
|
||||
64
|
Первісна та її властивості.
Таблиця первісних.
|
24
|
||||
65
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
25
|
||||
66
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
25
|
||||
67
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
25
|
||||
68
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
25
|
||||
69
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
26
|
||||
70
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
26
|
||||
71
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
26
|
||||
72
|
Визначений інтеграл, його
геометричний зміст. Формула Ньютона-Лейбніца.
|
26
|
||||
73
|
Обчислення площ плоских фігур.
(Обчислення об’ємів тіл). Застосування інтеграла до розв’язування прикладних
задач.
|
27
|
||||
74
|
Обчислення площ плоских фігур.
(Обчислення об’ємів тіл). Застосування інтеграла до розв’язування прикладних
задач.
|
27
|
||||
75
|
Обчислення площ плоских фігур.
(Обчислення об’ємів тіл). Застосування інтеграла до розв’язування прикладних
задач.
|
27
|
||||
76
|
Обчислення площ плоских фігур.
(Обчислення об’ємів тіл). Застосування інтеграла до розв’язування прикладних
задач.
|
27
|
||||
77
|
Самостійна робота №8
|
24-27
|
||||
78
|
Розв’язування задач і вправ.
|
24-27
|
||||
79
|
Тематична контрольна
робота №5 з теми: «Інтеграл та його застосування»
|
24-27
|
||||
80
|
Аналіз контрольної роботи.
|
24-27
|
||||
ТО 5
|
||||||
Повторення курсу алгебри і початків аналізу (19 год)
|
||||||
81
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Похідна та її
застосування
|
|||||
82
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Похідна та її
застосування
|
|||||
83
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Похідна та її
застосування
|
|||||
84
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Показникова та логарифмічна функції
|
|||||
85
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Показникова та логарифмічна функції
|
|||||
86
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Показникова та логарифмічна функції
|
|||||
87
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Елементи
комбінаторики, теорії ймовірності і математичної статистики
|
|||||
88
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Елементи
комбінаторики, теорії ймовірності і математичної статистики
|
|||||
89
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Елементи
комбінаторики, теорії ймовірності і математичної статистики
|
|||||
90
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Інтеграл та його
застосування
|
|||||
91
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Інтеграл та його
застосування
|
|||||
92
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу. Інтеграл та його
застосування
|
|||||
93
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу
|
|||||
94
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу
|
|||||
95
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу
|
|||||
96
|
Повторення курсу алгебри і
початків аналізу
|
|||||
97
|
Розв’язування задач і вправ.
|
|||||
98
|
Директорська
контрольна робота
|
|||||
99
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|||||
ТО 6
|
||||||
Резервний час (6)
|
||||||
100
|
Узагальнення вивченого
матеріалу
|
|||||
101
|
Узагальнення вивченого
матеріалу
|
|||||
102
|
Узагальнення вивченого
матеріалу
|
|||||
103
|
Узагальнення вивченого
матеріалу
|
|||||
104
|
Узагальнення вивченого
матеріалу
|
|||||
105
|
Семестрове оцінювання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар